ברוכים הבאים לבלוג העיצוב של Minimal Minds

חווית העיצוב שלכם מתחילה כאן!
בבלוג העיצוב שלנו תוכלו להחשף למוצרי עיצוב ייחודים, מגוונים ומקורים לעיצוב הבית או העסק ואף להתעדכן בכל חדשות ותחזיות העיצוב הכי מעניינות, להכיר מעצבים יצירתיים ובנוסף להחשף להשקות מוצרים חדשים שלנו.
אז אם מעניין אתכם לדעת עוד... הישארו איתנו.
אהבתם? אז בואו והצטרפו לעידכונים בפייסבוק.
........................................................................................................................................................................

דקורציה לעיצוב קיר סלון או חדר השינה

דקורציה לקירות הטרנד שמשגע את העולם...

נמאס לכם מהקירות המשעממים? מחפשים פתרונות עיצוב עם טאץ מיוחד? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם...


עיצוב קיר סלון בעזרת דקורציה לקיר מעניק יופי וייחוד לבית

מאז ומתמיד נחשב הסלון ללב הפועם של הבית, הוא משמש את בני המשפחה לזמן איכות משותף וגם לאירוח קרובים, חברים ושכנים. למעשה, הסלון מהווה כמעין כרטיס ביקור או כמראה המשקפת יותר מכל את ייחודיותה של המשפחה שלכם...

אז אם החלטתם שזה הזמן לרענן קצת את מראה הסלון, למה שלא תוסיפו לו טאץ מיוחד בעזרת דקורציה "RAIN"?

קיר סלון מעוצב בדקורציה לקיר בגוון לבן על רקע קיר אפור בהיר

רוצים את המילה האחרונה מתחום עיצוב הפנים? לכו על דקורציות לקירות!!! 
מי אמר שצריך לקנות שולחן קפה חדש או ספה יוקרתית באלפי שקלים כדי לעצב מחדש את חדר המגורים? האמת היא שגם לא צריך לשבור קירות או להוסיף קירות גבס כדי לחולל מהפכה אמיתית בסלון שלכם. אם אתם רוצים את המילה האחרונה מתחום עיצוב הפנים, פנקו את הקירות שלכם בדקורציות "BUBBLES" תלת מימדיות! מדובר בפיתרון המודרני והאלגנטי ביותר שרץ כיום בתחום העיצוב, שהופך כל קיר משעמם למיוחד, מעניין ושונה...

עיצוב קיר חדר שינה בעזרת דקורציה תלת מימדית של ציפורים על ענף
דקורציות לקירות במראה תלת מימדי: מעטפת רחבה של יתרונות לאווירה בחדר השינה...
דקורציות תלת מימדיות מוסיפות נגיעות ייחודיות משלכם, מעוררות השראה ומותאמות לא רק לעיצוב הסלון, אלא גם לחדרי השינה,  תכירו את דקורציה לקיר "BIRDS" שתעניק לכם אווירה של חופש ורעננות בחדר השינה...

עשו זאת בעצמכם... התקנת דקורציה לקיר "BIRDS" בקלות

עשו זאת בעצמכם...
כל הדקורציות הן קלות במיוחד להתקנה וניתנות לצביעה בכל גוון שתחפצו. ניתן להתרשם כאן ממגוון רחב של דוגמאות שונות ולבחור בדקורציות המותאמות בדיוק לטעמכם האישי. האמת היא שזה לא ממש משנה אם אתם אדריכלים, מעצבים או חובבי עיצוב מושבעים, גם אתם יכולים, היות ולכל הדגמים מצורפים דפי הדרכה והוראות התקנה מפורטות.
בנוסף  תוכלו למצוא גם סרטוני הדרכה המלווים בהסברים, ואם הקונספט של "עשה זאת בעצמך" מתחבר אליכם - הגעתם בדיוק אל המקום הנכון!

עיצוב קירות הבית בעזרת דקורציות לקיר מעניק ייחודיות ואמירה אישית לכל אזור 

עיצוב קירות הבית עם אמירה אישית...
אחד מהטרנדים החמים ביותר מבית מינימל מיינדס מתייחס לעיצוב קירות הבית בעזרת הקולקציה החדשה של דקורציות תלת מימדיות בסגנון אוריגמי לתליה על הקיר.

דקורציה לקיר בצורת פרפרים אוריגמי מעניק תחושת חופש וייחוד לחדר השינה

הקולקציה כוללת מבחר רחב של דגמים וסגנונות עיצוביים כגון דקורציה לקיר " ORIGAMI DROR" ו "ORIGAMI FLY" הניתנים להזמנה בגדלים וחומרים שונים.

עיצוב חדר שינה בעזרת דקורציה תלת מימדית המעניקה אווירה רומנטית נעימה

אז אם בא לכם לשדרג את קירות הבית עם אמירה אישית ולהפוך אותם לרעננים יותר, חדישים יותר ובעיקר מזמינים, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות מעט מקום מעל הקירות, לבחור ולהזמין מאתר הבית של מינימל מיינדס.
בהצלחה...


תגובה 1:

  1. אהבתי ממש אני בדיוק מחפשת אקססוריז לסלון של הבית שלי והבאתם לי יםם רעיונות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...