ברוכים הבאים לבלוג העיצוב של Minimal Minds

חווית העיצוב שלכם מתחילה כאן!
בבלוג העיצוב שלנו תוכלו להחשף למוצרי עיצוב ייחודים, מגוונים ומקורים לעיצוב הבית או העסק ואף להתעדכן בכל חדשות ותחזיות העיצוב הכי מעניינות, להכיר מעצבים יצירתיים ובנוסף להחשף להשקות מוצרים חדשים שלנו.
אז אם מעניין אתכם לדעת עוד... הישארו איתנו.
אהבתם? אז בואו והצטרפו לעידכונים בפייסבוק.
........................................................................................................................................................................

תכירו... מינימל מיינדס

"אם האתר הוא הגלריה שלהם... הבלוג הוא ארגז הרעיונות".


כששלושה אנשים שחושבים עיצוב, נושמים עיצוב ואוכלים עיצוב נפגשים, חייב להיווצר שם ניצוץ של מקוריות.
 Minimal Minds הוא בדיוק הניצוץ הזה, שנוצר כש-Lima, Loco X ו-Oshi החליטו לשתף פעולה. כל אחד מהשלושה מביא איתו ראייה עיצובית שונה, גישה אחרת...



Lima הוא אדריכל, מעצב פנים ויוצר רב תחומי שמסתכל על הפרטים הקטנים.
העבודות שלו מתאפיינות בסגנון מודרני ונקי, כזה ששואף להשיג הרמוניה בין כל המרכיבים תוך ויתור על מה שאינו הכרחי. את ההשראה שלו שואב Lima בעיקר מהטבע. הצורות, הצבעים והחומרים שבטבע, מיתרגמים אצלו לאלמנטים מעוצבים. את הזיקה העזה לסגנון המודרני אפשר לייחס לעובדה שהמעצבים האהובים עליו מגיעים מעולם הארכיטקטורה: לודוויג מיס ואן דה רוהה ופרנק לויד רייט.



 Loco X הוא מעצב מוצר המגיע מתחום הפיתוח וההנדסה. בין שלל הפיתוחים השונים שלו, ניתן להבחין בבירור בדגש הרב שהוא שם על השילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות. הסגנון של Loco X מודרני, מתוחכם ומדויק. ההשראה למוצרים שהוא מפתח מגיעה מהעולם המודרני והמתועש, מהקונספט של ייצור המוני. Loco X מאמין שמוצר שלא פותח עד לפרטיו האחרונים, כמותו כשיר שנכתב למגירה. ג'נט אכלמן, אומנית סביבתית המביאה לדרגת אמנות חומרים יומיומיים ובלתי שגרתיים, היא המעצבת האהובה עליו.



Oshi היא מעצבת גרפית, שחיה בעולם של צבעים וצורות.
העיצובים שלה עשירים בצורות גיאומטריות ובמראה צעיר פורץ גבולות, אבל זה רק פן נוסף מבין הסגנונות הרבים ש-Oshi בוחרת בהם. יש לה סגנון דינאמי, שיכול להיות פשוט ומינימליסטי; באותה נשימה היא יכולה לעצב גם פריטים עם ניחוח נוסטלגי וחמים.
ההשראה של Oshi מגיעה מאופנה, נופים אורבניים ופופ ארט. Oshi דוגלת בדעה שהשם Minimal Minds מסמל את אותו הדבר שמנחה את היצירה שלה - Keep it Simple.


כפי ששמתם לב, לכל אחד יש את הסגנון האישי שלו אבל כולם כאחד דוגלים במשפט הידוע של האדריכל הנודע לודוויג מיס ואן דה רוהה "פחות זה יותר".
 עיצוב הוא דבר דינאמי, חי ונושם, לכן לא פלא שלצד הטאצ' הייחודי מושפע כל אחד מהם גם מטרנדים עכשוויים;
 Oshi מהווינטג' השואב מן העבר ומביא אל ההווה, Loco X שמקבל השראה מחווית השימוש במוצרי אפל
 ו Lima המושפע ממגמת השילוב בין מודרני לאורגני.


 אז מה זה Minimal Minds?

Minimal Minds היא הגלריה הוירטואלית בה נחשפים המוצרים והפריטים שמפתחת יחד הקבוצה.
הפריטים השונים, מלבד היותם פרי יצירה ומחשבה משותפת, נועדו לתת מענה לאותם אלו שמחפשים את הטוויסט, את הפריט הזה שלא תוכלו לראות בשום בית אחר. שעונים, תמונות, מדבקות קיר, גופי תאורה ועוד אלמנטים שיעניקו לכל חלל אישיות משלו.
אמנם כולם מסכימים שפשטות היא שם המשחק, אבל לא על חשבון המגוון. ליין המוצרים של Minimal Minds מתאפיין במנעד סגנונות, המתאימים לכל אחד בדרכו - מדבקות קיר עם קריצה או יצורים דמיוניים שיעוררו את חלומותיו של כל ילד, שעוני קיר מעוצבים שמעניקים משמעות חדשה למשפט "הזמן טס כשנהנים" או גופי תאורה שמאירים את החלל באור חדש.

לגלריה הוירטואלית באתר של Minimal minds

אם האתר הוא הגלריה שלהם, הבלוג הוא ארגז הרעיונות. כאן יחלקו עם הקוראים פרטים על מוצרים שנמצאים בפיתוח, מחשבות על טרנדים מהעולם וקישורים לכל מה שמעורר השראה.
מה שבטוח הוא שלמרות השפע שצפוי לנו, נשמור על זה פשוט.


6 תגובות:

  1. נראה מעניין מאוד, שיהיה לכם בהצלחה

    השבמחק
  2. יש לכם דברים מהממים באתר !!! אהבתי את השעון עם הלב....בהצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רינת, אנחנו שמחים שאהבת (:

      מחק
  3. אהבתי מאוד את המוצרים שלכם,מאוד מיוחדים
    רציתי לדעת איפה אני יכולה לקנות אותם?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה נטע, את יכולה לרכוש את המוצרים שלנו דרך חנות האונליין שלנו באינטרנט
      כתובת האתר: www.mmlm.co.il

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...